Kvalitātes nodrošināšana

Pastāvīga, veiksmīga pakalpojumu piegāde

"Proact" lepojas ar nozarē labākajām tehniskās ieviešanas un atbalsta grupām. Tomēr mēs saprotam, ka bez kontroles un standartiem tas ne vienmēr ir pietiekami.


"Proact" projektu un pakalpojumu veiksmīgas ieviešanas un izcilās kvalitātes pamatā ir mūsu vislabākās prakses pieeja un izpildītu nozares apstiprināto standartu sertifikāti – ISO9001, PRINCE2, ITIL u. c.

  • ISO 9001

    "Proact" uztur kvalitātes vadības sistēmu, kas ir neatkarīgi sertificēta saskaņā ar ISO 9001 prasībām. Šī sertifikācija veicina klientu uzticību mūsu spējām piedāvāt produktus un pakalpojumus, kas izpildīs to prasības un apstiprinās pieņēmumus.

  • PRINCE2

    "Proact" mērķis, darbojoties saskaņā ar PRINCE2 standartiem un jo īpaši projekta prasībām, ir laicīgi, pa zemām izmaksām un ierobežotu risku piegādāt augstas kvalitātes produktus.

  • Informācijas tehnoloģiju infrastruktūras bibliotēka

    "Proact" izmanto informācijas tehnoloģiju infrastruktūras bibliotēkas pakalpojumu vadības vislabākās prakses, lai mūsu pārvaldītie pakalpojumi būtu pēc iespējas augstākas kvalitātes.

Saistītie pakalpojumi

KLIENTA PANĀKUMU SASNIEGŠANA

“Optimiratkaisut” “Oslo Bors” “BN Bank”